یهو

نقد و برسی e football با EA FC 24 برای کنسولهای پلی استیشن 4 و play station5

هر سال با شروع فصل تابستان اخبار های زیادی از بازیهEA FC 24_e football منتشر میشود که یکی از بهترین بازی های فوتبالی  سراسر دنیا  که علاقه مندان زیادی دارد.

در استور play station 4و5  که بیشترین پلیر های بازی پس 2024 در کنسول های پلی استیشن 4 یا 5 است و برای سونی بصورت رایگان به بازار عرضه شده است.

شرکت سازنده e fotball pes 24

کونامی سازنده سری نسخه های پس بود و عملکرد خیلی خوبی در صنعت گیم به خصوص برای دوست داران پلی استیشن 4 وplay station 5 داشته.
 که اگر بخواهیم یکی از بهترین گیم های این شرکت را بازگو کنیم بدون شک به نسخه های پس اشاره خواهیم کرد.

کونامی از سال 2020 به بازی های خودش اسم جدیدی به انتشار گذاشت.
 که e football نام داشت ، تا سال 2021 این نسخه ها فروش و علاقه مندان بسیار زیادی داشت.
  بعد از سال 2021 بازی های ای فوتبال به مشکل و نقص های بسیار زیادی برخورد کرد.
در ادامه به تمام ویژگی های pes24 اشاره خواهیم کرد.

رایگان نبودن بخش های زیاد در PES 2024

pes 2024 برای play station 5

در PES 2024 جمعا یک بخش در حالت افلاین هست که بازیکنان میتوانند از ان استفاده کنند.
درست مثل دو نسخه اخر  ای فوتبال که هنوز این نقص ادامه دار است. و میشه گفت بزرگترین عیب های سری نسخه جدید پس است.

e foot ballنسخه جدیدی منتشر نمیکند

ای فوتبال پس 2024 برای play station 5

طی اخرین خبر بدست اماده از شرکت کونامی، دیگر نسخه جدیدی از سری بازیه e foot ball منتشر نمیشود.
  هر سال یک ابدیت برای رفع باگ ها و نقص های بیشتر بازی منتشر میشود. درست مثل سری های ای فوتبال پس 2022 و 2023 که دیگر در استور پلی استیشن4وplay station5 موجود نیست.
و فقط اخرین نسخه پس در دسترسپلی استیشن4 وplay station 5 است. 

حالا که از مشکلات بازی صحبت کردیم میرسیم به بخش های خوب بازیه e foot ball pes 2024  که توضیحات لازم را ارائه میدهیم.

قدرت گیم پلی قوی در بازیه e football pes 2024

ای فوتبال برای play station 5
گیم پلی

اگر بخواهیم به گیم پلیو موتور گرافیکی اشاره کنیم ، میتوان گفت فرق اساسی با نسخه های قبلی خودش دارد.
فیس بازیکنان،فیزیک بازیکنان و گیم پلی تماشایی تر باعث این شده است که گیمران زیادی را به خود جذب کند.
 و یکی از مورد اهمیت ترین بخش های2024 e foot ball pes باشد .

تغیرات و کاستوم کردن ازادتر در بازیه ای فوتبال پس 2024

ای فوتبال برای پلی استیشن 4
e foot ball

اینکه e FOOTBALL طی این چند سال اخیر افت بسیار زیادی کرده حرفی درست است. اما در نسخه جدید ای فوتبال پس 2024 به شما اجازه میدهد تا کاستوم و تغیرات ازادتری نسبت به نسخه های قبلی داشته باشید.
 از تغیرات زمان بازی گرفته تا استادیوم های زیاد و اب و هوای متنوع.که انتظار میرود در نسخه های بعدی ای فوتبال با توجه به سرعت بهبود یافتن موتور گرافیکی بخش های بیشتری و جذاب تری در بازی اجرا بشود.

ای فوتبال پس 2024 برای تمام پلتفرم ها رایگان است

برای پلی استیشن4 E FOOT BALL 2024
pes 2024

همانطور که انتظار میرفت بازی در استور play station 5 رایگان است و این بازی برای تمام پلتفرم ها انتشار یافته است.
همانند نسخه های قبلی بوده و یکی دیگر از خوبی های قابل توجه ای فوتبال پس 2024 همین موضوع بود که کاربران زیادی از این بابت رضایت دارند .

کلام اخر

. e foot ball pes 2024یک بازیه بسیار لذت بخش است و ارزش این را دارد که بخواهیم این بازی را امتحان کنیم. 
اگر میخواهید بازی e foot ball pes 2024 و تمام بازی های بروز دنیا را برای کنسول پلی استیشن 4وplay station5  خود تهیه کنید ،میتوانید با شماره تماس 09021525758 تماس حاصل فرمایید.

پلی استیشن 4وplay station 5
play station 4_5

ما برای شما بازیه e FOOT BALL PES 2024 را به صورت کامل توضیح دادیم. حالا میخواهیم بازی  جدید فوتبالی دیگر، یعنی  EA SPORT FC 24 را به صورت کامل کنار شما عزیزان برسی کنیم. که ان را هم میتوانید از ما برای پلی استیشن4و play station 5 خود تهیه بکنید
با ما همراه باشید.

برسی بازی (24fifa)fc 24 _EA FC 24 برای پلی استیشن 4و5

EA SPORTS FC 24 برای پلی استیشن 4
FC 24

EA FC 24 بازی که تازگیا به بازار منتشر شد یکی از زیبا ترین بازی های حال حاضر دنیا است.همان طور که میدانید شرکت بازی سازی الکترونیک ارتز دیگر قرار نیست بازی های فیفا را منتشر کند.و از حالا به بعد اسم سری بازی های فیفا به EA FC تغیر پیدا میکند.

انتشار بازی برای تمام پلتفرم ها در سپتامبر2023 است(7مهر 1402) اما این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4و play station 5 منتشر شد.
حجم بازی در play station 4_5 متقاوت است .

EA FC 24 تغیرات خیلی اساسی و خوبی نسبت به نسخه های قبلی خودش یعنی فیفا 23 داشته است. تجربه عالی لذت بخش را برای مخاطب به ارمغان می اورد.
 در ادامه از نکات جذاب بازی و تفاوت های بازی از سری نسخه های قبلی خودش صحبت خواهیم کرد.

گرافیک خیلی بالا در بازی EA SPORT FC 24

EA FC 24 برای play station 5
گرافیک EA SPORTS FC 24

شرکت الکترونیک ارتز از فناوریه فوق پیشرفته هایپر موشن 5 استفاده کرده است.  تا حد امکان با تمام جزئیات انیمیشن های بازی را طراحی کرده است. و به گفته خودش 10 برابر گرافیک و مدل بازیکنان نسبت به فیفا 23  بالا تر است.
حدود 1200 استایل متافاوت برای هر بازیکنی ساخته شده است.  این ویژگی باعث این شده است که هر بازیکن شباهت خیلی بیشتری داشته باشدبا چهره اصلی خودشان .و این موضوع یک خبرخوش حال کننده برای تمام گیمرا پلی استیشن 4و play station  5  است.

زنان کنار مردان در بخش ultimate در اف سی 24

EA FC 24 برای PLAY STATION 5
ULTIMATE TEAM

این موضوع اولین بار است که در تمام نسخه های فوتبال شرکت الکترونیک آرتز اتفاق می افتد.شما در بخش انلاین التیمیت تیم این اجازه را دارید که زنان را کنار مردان در تیم خود قرار بدهید. یعنی در یک تیم و یک زمین همبازی باشند .
اف سی 24 فقط این موضوع را راجب بانوان به اجرا در نیاورده است.  بخش هایی مثل لیگ ملی بانوان _لیگ قهرمانان یوفا_سوپرلیگ و بخش اف به این بازی اضافه شده است که مخصوص بانوان است.

نور پردازی منحصر به فرد در EA FC 24

fifa 24 برای پلی استیشن 4
EASPORTSFC24

در شروع بازی EA FC 24 متوجه این میشوید که در خیلی از اجسام استادیوم طبیعی تر شده اند. میتوانید از این نور پردازی استادیوم،اجسام و تماشا چی ها لذت بسیار زیادی ببرید. همانطور که گفتم بازی خیلی تغیر اساسی و خوبی نسبت به بازی های سری قبلی خودش داشته است .

سبک مختلف بازی کردن درplay styles) FC 24 )

برای پلی استیشن 4 EA SPORTS FC 24
سبک FC24

اف سی 24 بازیکردن را خیلی طبیعی تر و هر بازیکن تکنیک های خاص و مخصوص خودش را دارد.  حرکات، پاسها، شوتها،دریبل ها، به شیوه ای خیلی واقعی پدید امده است. به طور کلی 34 بخشبرای بازی کردن وجود دارد. اگر یک بازیکن بسیار قدرتمند باشد در مسابقات مقام بالاتری داشته میشود.

نسخه نینتندو سوایچ در فیفا 24

EA FC 24 برای play station 4.5
نسخه نینتندو سوایچ

نسخه نینتندو سوئیچ فیفا 24 هم منتشر خواهد شد و خوبی این نسخه این است که گرافیکی همچون پلی استیشن 4 داشته.  این برای اولین بار است که همچین اتفاقی در پلتفرم نینتندو اتفاق می افتد.میشه گفت این خبر برای کسانی که از این دستگاه استفاده میکندد خوش حال کننده بود.

کاور بازیه ای اِی اف سی 24

EA FC 24 ONLINE
کادر ULTIMATE TEAM
پلی استیشن 5و4 FC 24
کادر EA FC 24

در نسخه معمولی کاور ای اِی اف سی 24 عکسی از ارلینگ هالند ستاره نروژِ است.در حالت انلاین (التیمیت تیم) 31 ستاره دوست داشتنی و بهترین تاریخ فوتبال درج شده است. همچون دیووید بکهام، زیدان،و شاعر فوتبال رونالدینیو برزیلی و حتی یوهان کرایوف ستاره هلندی و…. در کاور انلاین بازی درج شده اند.

بخش ولتا(فوتبال خیابانی) اف سی 24

زمین بازی فوتبال خیابانی پلی استیشن 4 و 5
فوتبال خیابانی

نخستین ولتا در فیفا 20 با تریلرید جذاب منتشر شد .
ولی قبل از آن 4 نسخه از فوتبال خیابانی منتشر شده بود . و حالا در بازیه اف سی 24 میتوانید ان را به صورت کامل در بخش های بازی خود تجربه کنید و در کنسول پلی استیشن 4و play station 5 خود تهیه کنید.
بخش ولتا اف سی 24 برعکس التیمیت است و کنسول های نسل هشتمی و نهمی جداگانه در بخش انلاین با هم بازی میکنند. این امکان نیست که همه کنسول های هر نسل بازی با هم را تجربه کنند اما خوبی این بخش این است که با تمام شدن قرار داد فیفا با شرکت الکترونیک ارتز هنوز بخش ولتا پا برجا مانده است. و میتوان از این بخش هم استفاده کرد.

جمع بندی

PS5
PS5

ما کنار شما به نقد و برسیه بازیه EA SPORTS FC 24 پرداختیم. 
شما میتوانید با شماره 09021295758 تماس حاصل فرمایید و این بازی را در کنسول پلی استیشن 4 و play station 5 خود اجرا و از تغیرات ان لذت ببرید.

http://yehoow.comصفحه اصلی

اسکرول به بالا